Rendelési információ:

A webáruház nincs online kapcsolatban a raktárunkkal, az árukészletet több helyen is értékesítjük, ezért a megrendelés csak akkor válik véglegessé, ha az áru meglétéről értesítjük a Vevőt. A vásárlás nem regisztrációhoz kötött, telefonos egyeztetés alapján is történhet. A megrendelések visszaigazolása általában aznap, de legfeljebb 1 napot vesz igénybe, ez után felvesszük Önnel a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel hétköznap általában telefonon történik, hétvégén pedig a vásárló e-mail címére küldünk értesítést.

A megjelenített termék képek csak illusztrációk, eltérhet a valóságtól!

Rendelés menete:

1., A megrendelni kívánt terméket helyezze a kosárba

2., Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra.

3., Szállítási mód kiválasztása: 

Vitálos Cipő: KIZÁRÓLAG SZEMÉLYES ÁTVÉTEL ESETÉN A KIJELÖLT ÜZLETBEN!

GLS futárszolgálat: A termék megrendelése utáni egyeztetés alapján!

4. Megrendelés

5. Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni.

6. Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.

7. Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl.: a termék méretét vagy színét illetően) Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követen munkatársunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.

8. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés, rendszerünkbe történő beérkezéséről. Ha szükséges telefonon is felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ha Ön fizetési módként a Banki átutalást választotta, kérjük NE UTALJA ÁT RÖGTÖN AZ ÖSSZEGET, várja meg amíg visszaigazoljuk a termék meglétét!

9. A beérkezett megrendelését e-mailben vagy telefonon visszaigazoljuk!

V. Hibásan leadott vagy teljesített megrendelések esetén teendő:

Amennyiben minőségi vagy mennyiségi kifogása lenne a rendelt termékkel kapcsolatban, a szállító a kifogásolt terméket azonnal visszaszállítja. Jogos reklamáció esetén a szállítási költséget a Vitálos Kft átvállalja. Ha esetleg a reklamáció a szállító távozása után történik, a szállítási költség a Vevőt terheli.

Ha esetleg a cipő méretéből adódnának problémák és e miatt csere szükséges, szerződött futárszolgálatunk az új csomag kézbesítésekor felveszi a régit. A méretproblémából eredő csere költségét minden esetben a vevő köteles megfizetni!

A megrendelt termék kifizetésének lehetőségei:

A fizetés történhet:

  1. Készpénzben vagy Bankkártyás fizetéssel a kijelölt üzletekben

  2. Szállítás utánvéttel

  3. Előre, banki átutalással
    Ehhez szükséges információk:

    Vitálos Kft bankszámla száma: Dunakanyar Takarékszövetkezet 64700045-16723834-00000000

    Amint a számlánkon megjelent az átutalt összeg, a kiválasztott terméket feladjuk Postán.

Házhoz szállítás

0-10 000 Ft-ig 1500 Ft

10 000 FT felett ingyenes a szállítás

A fent feltüntetett árak az Áfát tartalmazzák!

Termékrendelés esetén a kiszállítást (annak választása esetén) cégünkkel szerződésben álló, a FÁMA futárszolgálat alvállalkozója, a Csomagpiac Kft végzi. A megrendelés visszaigazolását követően a kiszállítás várható időtartama egy-két munkanap. Szerződött partnerünk a csomagfelvételt követő munkanapon, 8-17 óra között szállítja ki az Ön csomagját.

A csomag futárszolgálatnak történő átadásáról vásárlóinkat e-mailben vagy telefonon értesítjük, illetve a kézbesítést megelőző napon és az aznapi várható szállítási időintervallumról sms értesítést küld a futárszolgálat. Ha a kézbesítés valamilyen oknál fogva nem történik meg, a futár később még egy próbálkozást tesz. Ha ez után is sikertelen a kézbesítés a csomagot a címzetthez szállítják vissza.

Vásárlónk tájékoztatást kap a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosítószámát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8 – 11 óra között) és a címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol a címzett egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban.

A vásárlásról minden esetben 27% ÁFA tartalmú számlát állítunk ki. A feltüntetett árak az Áfát tartalmazzák.

A webáruház nincs online kapcsolatban a raktárunkkal, az árukészletet több helyen is értékesítjük, ezért a megrendelés csak akkor válik véglegessé, ha az áru meglétéről értesítjük a Vevőt.


Kategóriák

Gyártók