Rendelési információ:
A webáruház nincs online kapcsolatban a raktárunkkal, az árukészletet több helyen is értékesítjük, ezért a megrendelés csak akkor válik véglegessé, ha az áru meglétéről értesítjük a Vevőt. A vásárlás nem regisztrációhoz kötött, telefonos egyeztetés alapján is történhet. A megrendelések visszaigazolása általában aznap, de legfeljebb 1 napot vesz igénybe, ez után felvesszük Önnel a kapcsolatot. A kapcsolatfelvétel hétköznap általában telefonon történik, hétvégén pedig a vásárló e-mail címére küldünk értesítést.
A megjelenített termék képek csak illusztrációk, eltérhet a valóságtól!
Rendelés menete:
1., A megrendelni kívánt terméket helyezze a kosárba
2., Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra.
3., Szállítási mód kiválasztása:
- Vitálos Cipő: KIZÁRÓLAG SZEMÉLYES ÁTVÉTEL ESETÉN A KIJELÖLT ÜZLETBEN!
- Csomagpiac futárszolgálat: Budapesten és Pest megyében
- Sameday futárszolgálat: Vidéki régióban
4. Megrendelés
5. Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni.
6. Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.
7. Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl.: a termék méretét vagy színét illetően) Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követen munkatársunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.
8. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés, rendszerünkbe történő beérkezéséről. Ha szükséges telefonon is felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ha Ön fizetési módként a Banki átutalást választotta, kérjük NE UTALJA ÁT RÖGTÖN AZ ÖSSZEGET, várja meg amíg visszaigazoljuk a termék meglétét!
9. A beérkezett megrendelését e-mailben vagy telefonon visszaigazoljuk!
V. Hibásan leadott vagy teljesített megrendelések esetén teendő:
Amennyiben minőségi vagy mennyiségi kifogása lenne a rendelt termékkel kapcsolatban, a szállító a kifogásolt terméket azonnal visszaszállítja. Jogos reklamáció esetén a szállítási költséget a Vitálos Kft átvállalja. Ha esetleg a reklamáció a szállító távozása után történik, a szállítási költség a Vevőt terheli.
Ha esetleg a cipő méretéből adódnának problémák és e miatt csere szükséges, szerződött futárszolgálatunk az új csomag kézbesítésekor felveszi a régit. A méretproblémából eredő csere költségét minden esetben a vevő köteles megfizetni!
A megrendelt termék kifizetésének lehetőségei:
A fizetés történhet:
-
Készpénzben vagy Bankkártyás fizetéssel a kijelölt üzletekben
-
Szállítás utánvéttel
-
Előre, banki átutalással
Ehhez szükséges információk:Vitálos Kft bankszámla száma: MBH Bank 64700045-16723834-00000000
Amint a számlánkon megjelent az átutalt összeg, a kiválasztott terméket feladjuk Postán.
Házhoz szállítás
0-14 990 Ft-ig 1500 Ft
15 000 FT felett ingyenes a szállítás
A fent feltüntetett árak az Áfát tartalmazzák!
Termékrendelés esetén a kiszállítást (annak választása esetén) cégünkkel szerződésben álló, a Csomagpiac futárszolgálat végzi. A megrendelés visszaigazolását követően a kiszállítás várható időtartama 1-3 munkanap. Szerződött partnerünk a csomagfelvételt követő munkanapon, 8-17 óra között szállítja ki az Ön csomagját.
A csomag futárszolgálatnak történő átadásáról vásárlóinkat e-mailben vagy telefonon értesítjük, illetve a kézbesítést megelőző napon és az aznapi várható szállítási időintervallumról sms értesítést küld a futárszolgálat. Ha a kézbesítés valamilyen oknál fogva nem történik meg, a futár később még egy próbálkozást tesz. Ha ez után is sikertelen a kézbesítés a csomagot a címzetthez szállítják vissza.
Vásárlónk tájékoztatást kap a csomag kézbesítésének reggelén. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosítószámát, a kézbesítés várható idejét és a címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol a címzett egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban.
A vásárlásról minden esetben 27% ÁFA tartalmú számlát állítunk ki. A feltüntetett árak az Áfát tartalmazzák.